Brieven | Communicatie: Telefonie

1 min. leestijdlaatste update: 11.08.2024

Telefonie

Menu 'Telefonie' onder hoofdmenu 'Communicatie' wordt alleen zichtbaar, wanneer er gebruik gemaakt wordt van VoIP, afgenomen bij Linfosys.

Voordat er gebruik gemaakt kan worden van VoIP dient er eerst het inventarisatieformulier van Linfosys ingevuld te worden.

Samen met Linfosys kan VoIP specifiek volgens de wensen van de klant ingericht worden, wanneer men gebruik wil maken van:

  • Routeschakelingen
  • Wachtrijen
  • Voicemail
  • Ingesproken bandjes
  • Het gebruik maken van gesprekopnames

Makkelijk telefoneren vanuit OnView

Het is met deze koppeling mogelijk om uitgaande gesprekken te voeren met een klik op het telefoonnummer vanuit OnView.
Het grote voordeel hiervan is dat bewindvoerders een compleet overzicht hebben van alle gesprekken met hun cliënten en met derden betreft hun cliënten.

Middels een API-koppeling wordt de ClearVox centrale leeggehaald en de telefoondata weergegeven in OnView. In OnView kan deze data gematcht worden aan de juiste dossiers of contactadressen. Dit wordt allemaal in een tijdlijn gedocumenteerd.

Was dit artikel nuttig?