Geen saldo maar wel transacties
Mijn ING en Rabo-particulier rekeningen geven bij inlezen van transacties via een CSV-bestand GEEN saldo mee. Er zijn wel transacties ingelezen via een CSV-bestand. Als OnView een Ankersaldo krijgt aangereikt, kan het systeem op basis van de ingelezen transacties het juiste saldo verloop bepalen.
Herberekenen kan meerdere malen uitgevoerd of gecorrigeerd worden.
Ankersaldo ingeven
- Ga naar het menu 'Rekeningen' in het dossier.
 - Klik op het saldo van de betreffende bankrekening.
 - Klik op de knop 'Herberekenen'.
 

Zoek een saldo als Ankersaldo op een bankafschrift of in het internet portaal van de bank.
- Geef bij herberekenen het volgende in:
- De datum van het 'anker' saldo;
 - Is het 'anker' saldo van het Begin- of Einde van de dag;
 - Het 'anker' saldo van het bankafschrift;
 - Herberekenen voor en/of na deze datum aan- of uitvinken.
 
 
(LET OP: Wanneer je de optie 'transactie bewerken' aan hebt staan, wordt met handmatige transacties de foutgevoeligheid op het saldo groter. De functie 'Herberekenen' wordt ook foutgevoeliger hier door).
Hulpcentrum